piątek, 4 maja 2012

Jako że życie wolontariusza nie kończy się na pracy w organizacji, a i czasami ma ochotę zintegrować się ze społecznością lokalną...wybrałam się na pokaz astrologiczny! Tak, oto na jednym z głównych placów Cremony w środę poszliśmy wypatrywać konstelacji i księżyców przez teleskopy! I nie było to takie łatwe - mimo że teleskopy przyniesione przez grupę cremoskich astrologów są super-nowoczesne, trzeba się nieźle namęczyć żeby 'patrzeć' we właściwy sposób! Bardzo fajne wydarzenie, kameralne, a że było o 21 (czyli zaczęło się po 22, w końcu to Włochy) hałas nie przeszkadzał w kontemplacji.


(zdjęć niestety nie robiłam, byłam zbyt zafascynowana, ale za to wstawię plakat wydarzenia)



O mnie

Moje zdjęcie
Zmieniam świat! Zaczynam od italii, niebawem opanuję całą europę:)