wtorek, 15 listopada 2011

 Wenecja - magiczne miejsce! Kiedyś była niezależną republiką, teraz jest jedną z najbardziej turystycznych atrakcji Włoch. I absolutnie jest warta zwiedzenia! Tłumy ludzi w zasadzie wszędzie, ale jakie to piękne miasto! Miałyśmy okazję zwiedzać je z dwoma przemiłymi turczynkami, na co dzień studiujących w Poznaniu w ramach erasmusa. Nie jestem nawet w stanie opisać tego, co zobaczyłam. Zapierające dech w piersiach budynki, położone całkowicie na, a w zasadzie w wodzie, gromady gondolierów, wodne taksówki i żadnego smrodu (nie ukrywam, że tego bałam się najbardziej). Ilość kanałów i mostów przekraczająca możliwości ogarnięcia. Kolejny punkt do którego chciałabym wrócić! Tylko poprosiłabym najpierw zmniejszyć ilość turystów o 9/10, żeby można było swobodnie włóczyć się uliczkami.
widok z wyjścia z dworca

































































































O mnie

Moje zdjęcie
Zmieniam świat! Zaczynam od italii, niebawem opanuję całą europę:)