poniedziałek, 5 marca 2012

Karnawał w Wenecji! Widziałam na własne oczy coś, co zazwyczaj widzi się tylko w filmach. Niesamowite stroje, świetna zabawa, mnóstwo ludzi i...pierwsze ciepłe dni (weekend 18-19 lutego). Tym razem nie będzie miliona zdjęć - tańce z dużym aparatem w ręku to okazja do przypadkowego zabicia kogoś:)

w pociągu!



nasze wyposażenie - red bull i korona:)





wyjście z dworca - plac był pełen stanowisk z przebraniami i możliwością pomalowania twarzy








ulice pełne konfetti



szybka piadina na dworze (w Wenecji wszystko jest bardzo drogie, więc nawet nie próbowaliśmy szukać restauracji żeby zjeść 2 śniadanie)





moje ulubione przebranie - ludzie butelki









parada Hare Krsna!

















okazało się że inni wolontariusze EVSowi, których poznałam na szkoleniu w Rimini też postanowili pojechać zobaczyć karnawał w Wenecji - spotkaliśmy się i poszliśmy razem na koncert

















O mnie

Moje zdjęcie
Zmieniam świat! Zaczynam od italii, niebawem opanuję całą europę:)