niedziela, 18 września 2011

18.09.2011


Czy wiecie, że... 1977 roku, 18 września średnia temperatura powietrza w Poznaniu wynosiła 17*C, a stan wody w Wiśle wynosił 173cm? Oprócz tego, że były to (i nadal są) imieniny Baltazara i Fereola, to: w 1968 radziecka sonda Zond5 okrążyła Księżyc i rozpoczęła lot powrotny na Ziemię. 13 lat później zniesiono karę śmierci we Francji.
A tego samego dnia, Roku Pańskiego 2011 ja mam spokojne urodziny... Rano do sklepu i na rower do Cremy, popołudniu kawa z okazji 3-godzinnej wizyty Kajtka w Cremonie, wieczorem w domu z współlokatorami i wszędzie mnie otaczały słodycze, wino i jedzenie - kocham to miejsce :) (chociaż będzie do kwestia do dyskusji za jakiś miesiąc, kiedy to rozpocznę akcję gubienia dodatkowej tony nadbagażu)


(ilość wina spożywanego przez włochów mnie przeraża, zbiór butelek weekendowych)


O mnie

Moje zdjęcie
Zmieniam świat! Zaczynam od italii, niebawem opanuję całą europę:)